Nytt jobb

Idag har jag varit och hälsat på mitt nya jobb. Känns helt underbart och jag kände mig otroligt välkommen. Jag blev presenterad för alla som var där, men jag kommer tyvärr inte komma ihåg alla när jag börjar för det är ett tag kvar, närmare bestämt den 1:e september.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Kattis Kollega

HURRA!!!! för dig!! Och vi har skrivit kontrakt på huset idag och jag har haft möte på jobbet ang min nya placering! Bra dag för oss, helt enkelt! Hurra för oss - det är vi värda!

2011-05-27 @ 20:59:30
Postat av: Linda R

Har du fått nytt jobb?! Grattis!! Får man fråga vad du ska göra? Lyckades inte läsa mig till det på bloggen och nyfiken är man ju :-)

2011-05-31 @ 22:35:45
URL: http://rasmussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: