Äntligen hemma

Så har man äntligen kommit hem efter en dag på stan. Jag och V började med ett besök på bvc för 4 månaders kontrollen, 8420 gram och 65,5 cm, stor pojke, för att sedan luncha med en kollega och hennes snart 2 månaders. Det är så skönt att komma hemifrån särskilt eftersom V sover mkt bättre när vi går omkring.
Eftersom det är torsdag betyder det den vanliga veckohandligen och jag som redan var i stan tog den med lillparveln. Tack och lov var han lugn hela tiden och vi hann till och med prata med en annan kollegas sambo och deras dotter. Väl hemma nu upptäcker jag att jag har glömt att köpa borago (för skorven), diskmaskinsalt och te, det är inte så att världen går under men grymt irriterande, fast vi ska ju till stan imorgon igen så då blir det att handla resten samt lite till för det är säkert mer som jag glömt i amningsdimman-
Naturligtvis kom det stora problemet när det gäller att lasta in i bilen jag håller på att ramla i själv. Jag är ju inte så lång och vagnarna med stol för småttningar är så grymt djupa, så det är att ställa sig på tå för att få upp kassen.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

men du ramlade in i vagnen den här gången heller då? mohaaaaa... ser det fortf framför mig när du ligger med benen rakt upp.

2008-12-11 @ 19:46:51
Postat av: nina

men du ramlade INTE i vagenen, ska det stå. suck...

2008-12-11 @ 19:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: