Bajsbonansa

Vincent har lite svårt att somna så jag brukar försöka tråka ut honom i mitt knä. Det lyckades idag ganska bra men när jag skulle lägga honom i sängen känner jag på ryggen att han är blöt, dvs han har tydligen bajsat och det har pyst över blöjan. Ja det var inte mkt annat att göra än att byta och då vaknade han naturligtvis, så då var det tåget kört.
Jag kommer på mig själv ganska ofta att jag undrar varför han är så grinig och efter ett tag slår det mig att ojdå han är nog hungrig. Hur kan man glömma bort att amma honom samt när man ammade sist. Stackars barn!!

Eftersom sambon somnade ifrån hockeyn, vad var det jag sa, så fick man se om match nu på förmiddagen.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Linda

Hej tjejen!

Sitter här och drar lite på smilbanden (förlåt!) åt Vincents bajsande. Helt enkelt bara typiskt att det blir bajs i överflöd när dom precis somnat!

Jaja, roligt att läsa lite blogg iaf :-)

Kramar

2008-12-13 @ 13:33:57
Postat av: nina

ständigt detta bajs

2008-12-13 @ 20:27:19
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: