Fabellaträff

Det var pyssel vi ägnade oss åt på gårdagens fabellaträff. Det pysslades med allt från scrapbooking, stickning, broderi, göra påskkort och göra halsband. Himla skoj va det att sitta där och pyssla och prata med de andra tjejerna och även om det bara var andra gängen som jag var med kändes inte alls stelt utan helt natuligt. Några av oss hade med fika i form av chokladbollar, någon sorts kaka med jordnötter och jag hade naturligtvis med mig en kladdkaka. Jag gjorde hallon- och lakritskladdkakan men jag tog inte i hallonen förrän på slutet så de skulle vara lite mer hela. Mycket smarrigt alltihop.



I övrigt var gådagen lugn och skön. Jag, Vincent och Sparky tog en morgonpomenad, så tyst och lugnt. Det är fullt fart på den lilla krabaten och man bör hålla lite koll på honom då han är väldigt nyfiken och ska inspektera allt och han patar hela tiden nästan.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

å den där mumsiga kakan. den gillade jag.

2009-04-06 @ 20:15:33
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh den goda tårtan! Såg lika god ut som förra gången :-)

2009-04-07 @ 20:25:49
URL: http://lan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: