Fredag och idag

J va ledig igår och så hade vi tänkt att vi skulle fått en del gjort, men så blev det inte. Jag känner mig ändå nöjd för jag både tränade och klippte gräset, jag ser klippa gräset som lite träning för det tar ändå 1½ timme minst. Annars blev det bara handlat så det är en del och fixa i veckan innan Js föräldrar kommer på torsdag.

Idag ska jag och Vincent på Fabéllaträff och innan dess ska jag ha
- städat och dammsuga lite
- packa kläder till Vincent och mig för ikväll
- göra iordning välling
- laga middag till Vincent att ha med
- inhandla något att dricka till ikväll

Så jag ska passa på att fixa lite nu när han sover tror jag. Har även en massa bloggar att läsa eftersom jag inte satt vid datorn igår.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: Anonym

2009-08-01 @ 11:19:59
Postat av: Amanda

haha...förlåt! Ludwig lyckades trycka iväg en kommentar ens innan jag hade hunnit skriva nåt. :oP



Det kommer fler tävlingar inom snar framtid. Du får vara med i dom istället.



Jodå, inatt har jag sovit som en prinsessa. Fick sovmorgon till kl 8 men klev inte ur sängen förrän vid 9. Lyx! ^^



Hoppas ni får en fin helg!

Kram

2009-08-01 @ 11:21:33
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh vad roligt med er träff.

Vad hittr ni på för skoj idag då?

Spännande.

Ha så himla skoj!

Kramen

2009-08-01 @ 11:48:17
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hoppas gårgadens träff blev skojig och lyckad.

Vifår väl läsa idag vad ni hade för er?

Kramen

2009-08-02 @ 09:56:03
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: