Fullt upp

Ja jisses vad det var mycket igår är helt tom i huvudet och det är så skönt att vi fick lite sovmorgon till tjugo över 7, lyx.
Dagen började i för sig väldigt lugnt med att jag och Vincent myste runt hemma lite, men efter lunch var det fullt upp. Tanken var att vi skulle efter att varit med Linda och Martin på Linds köra och lämna katterna till J då det är dags för vaccinering, men så blev det inte eftersom Zorro bestämde sig för att gömma sig och vägra komma fram, så det var bara att boka om tiden.
Lee fyllde år i onsdags så det bar iväg till henne för att fira henne och äta lite tårta, mums mums säger mig godsaksmage. Linda ville ha sällskap till Bokia, en snabb sväng dit för att sen ila hemåt för att dusch och fix för kvällen. 

På kvällen var det dags för min första Fabella träff. Det var Mary Kay visning denna gång och passade mig super då jag är helt grön på detta med att smika mig, det är alltid bara all natural för min del. En supertrevlig kväll med mysiga tjejer.
Vincent och J åkte hem till Håkan och fikade och det gick naturligtvis bra med en kväll utan mamma. Tack och lov ville han ha lite mat när jag kom hem då det var väldigt fullt.

Enligt J är det snart dags att sänka sängen då han har börjat ta tag i kanten och dra sig upp. Det går lite fort nu tycker jag.
Har varit lite dålig med kameran så det blir inga bilder, ska skärpa mig.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Linda

Vad roligt att det var en lyckad kväll! Inget att du behövde vara nervös för m.a.o :-)



Blev det något från Mary Kay då?

2009-02-07 @ 12:10:59
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: catti

funderar på om jag ska köpa ngt, har inte bestämt mig än

2009-02-07 @ 14:44:43
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

de har fina saker Mary kay, jag vet att jag köpt deras rouge någon gång. Kan rekommendera!

2009-02-07 @ 16:15:07
Postat av: nina

det var jättekulatt ha dej med. du skötte dej EXEMPLARSIKT med råge. snacka om att vara social och modig. jättekul att ha dej med tjejen.

tack för skjutsen. hoppas det känns ok med pengarna, annars gör vi upp det nästa gång vi ses. å då tar jag gärna mitt paket.

/Doris (glömskans drottning)

2009-02-07 @ 18:35:25
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: