Krypställning

Vincent har idag kommit upp i krypställning, men jag hoppas att det dröjer ett tag innan har fattar hur man ska krypa för då lär det inte bli en lugn stund här hemma.

Idag har Nina, Ville, Linda och Martin varit på besök. De blev bjudna på scones och min nya last kladdkaka. Kladdkaka med kola blev det denna gång och den var mycket godare än den med nötter. Egentligen hade jag inte tänkt att baka men eftersom jag glömde att köpa bröd, det stod inte på listan, så fick det bli scones och lägligt nog somnade Vincent en halvtimme innan de kom så jag kunde baka i lugn och ro. Då pojkarna har lite svårt att somna nu förtiden så föreslogs en promenad i snövädret, Nina hade dock ingen vagn med sig men det gjorde inget då vi haar två. Efter promenaden förtärdes ännu mera kladdkaka, mums mums. Som vanligt var det underhållande samtalsämnen och mycket trevligt sällskap, ett av samtalsämnena var erfarenheter om frisörer då Linda skulle klippa sig sen. Nina klippte mig i nacken då den har blivit lite lång och det känns onödigt att gå till frissan för det. Hon var orolig att det inte skulle bli bra men det blev det och jag tackar för klippningen. Tack tjejer för att ni ville komma.
Kameran kom tyvärr inte fram men det finns möjlighet att Linda eller Nina lägger ut något. Här är i alla fall kladdkakan.



Tyvärr är itne J hemma ikväll så det blev att äta och lägga Vincent själv och när vi skulle borsta tänderna kräkte han ner sin pyjamas så det var bara att byta och nu sitter jag här.
Kan uppdatera er om skroven, vi körde rikligt med salsy-vase och mössa i natt och idag var nästan allt borta. Det var väldigt effektivt och betydligt skönare att behöva smörja många gånger per dag.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

yes, jag har lagt ut bilder.

kladdkakan var jävulskt god. om jag inte var tydlig å sa det.

/hälsningar frisörtjänst AB

2009-02-06 @ 11:47:17
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

grattis till krypställningen! Hehe!

2009-02-07 @ 01:06:09
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: