gottegrisarna

ja det är vi verkligen. igår körde jag in till maxi halv 8 bara för att köpa godis.
när jag precis skulle gå ut hittade jag inte nyckeln till bilen, letade i jackan jag hade senast, men den gick inte att finna. jaja tänkte jag den dyker väl upp och tog reservnyckeln. börjar går mot bilen och trycker på upplåsningsknappen, men inget händer, konstigt men men den är upplåst redan. sätter mig i bilen och vad upptäcker jag inte då jo att nyckeln redan sitter i bilen. tur att man inte bor i stan utan mitt i buschen får då hade jag väl inte haft någon bil längre.

i natt var vincent svidigheten själv, vaknade 1 gång i timmen och gnällde. så idag är det jag som är gnällspik då jag sovit för lite, hihi.

något som stör mig otroligt mycket är när folk lämnar toalettlocket upp när de varit på toaletten. jag vill inte se hur det ser ut i toaletten. var inne på nätet och kollade på hus som är till salu och vad får jag se jo de har tagit kort på badrummet när toalocket är uppe. lite kan man väl anstränga sig. jaja mitt intresse svalnade direkt, fast det gör ju itne så mycket för jag är nöjd med det jag har.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Linda

Äntligen någon annan än jag som kan åka in till stan bara för lite godis! ;-)



Och det där med toalettlock, kunde inte sagt det bättre själv!

2009-01-11 @ 12:43:02
URL: http://lan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: