lunch med mammorna

idag har det varit lunch med mammorna nina, linda och clara. mycket trevligt. kan såhär i efterhand nästan aldrig komma på vad vi har pratat om, men tiden rinner iväg ändå. eftersom våra grabbar börjar bli lite större kommer det nog vara svårt att ha de i knäet när man äter då försöker ta tag i allt.nu kom jag på en sak som vi diskuterade och det var syskon och vi skulle försöka få de samtidigt, vilket nog kan bli lite jobbigt då det tog långt tid för en del av oss och inte alls lång tid för andra, men vem vet hur det blir nästa gång. det är ju faktiskt mammavännerna man har som gör att det är extra roligt att vara mammaledig. hade nog blivit lite utråkad annars med att bara gå hemma och skrota.

skickar en stor kram till mina mammavänner, ni är guld....

pratade med mama idag och beklagade mig lite över hans skrikighet och hon påpekade lite snällt att det kan komma från mig. jag hade tydligen bara två lägen som barn det var antingen på eller av. ja det är väl bara att hålla med om att ha har det från mig, hmmm

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

håller med dej. vi är ett bra gäng.

2009-01-07 @ 19:31:56
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: