Börjar jag bli gammal?

Jag undrar om min kropp börjar ge upp eller om jag bara är otränad. Så nu ska jag göra som man göra när man är gammal, beklaga mig över mina krämpor. Jag har ont i höger handled så pass ont att jag igår inte kunde lyfta datorn med den handen. Min hälsen eller något annat däromkring smäller till och gör ont när jag går, och ja det gör man en del för att hålla koll på den lilla hulliganen.

Jaja nu har jag beklagat mig lite så nu känns allt mycket bättre och jag ska glömma bort att jag har ont. Hoppas dagen har något skoj att erbjuda.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: NIna

Aj aj, det där får vi ta å tita på.

2009-06-15 @ 20:26:59
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: