Denna sömn

Vår son är den underbaraste som finns på dagarna och man bara ålskar honom i massor, han skrattar och busar och hittar på nya rackartyg varje dag. Att få honom att somna på dagarna och när han ska sova för natten är inga problem, men så kommer natten och han vaknar upp och går knappt att få honom att somna om. Innan funkade det att han fick sova med oss, men nu ligger han bara och snurrar runt och sparkar på oss så att vi inte kan sova. Jag har nu ångest för att gå och lägga mig eftersom jag inte vet om jag ska få sova eller hur mycket. Lider av ganska sto sömnbrist känner jag och ikväll grät jag under tiden jag nattade honom, känns inte alls bra. J sa när han kom hem att han ska ta honom och att han inte får komma in till oss för då är det bara mamma som gäller så att jag ska få sova ikapp. Hoppas hoppas detta funkar och att vi sen kan få honom att sova i sin säng hela natten.

Linda och Martin var och hälsade på oss idag, snodde lite av deras energi. Jag bakade scones till lunch och efter 1 timmes promenad avnjöt vi lite tårta i solskenet. Det var så längesen de var här och det var jättetrevligt som alltid när man träffar dem.

Vincent busade i trädgården


Martin busade i stolen


Myggen är grymt stora i år och låter som en helikoter. Lite äckligt att döda dem med handen tycker jag.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: Lotta

Usch vad jobbigt med nätterna.

Minns att jag hade problem med dottern ett tag. Pappan tränade ofta på kvällarna då och hon bara körde med mig när hon skulle sova. Det kändes så hopplöst. Bra ide´att låta pappa ta honom så du får sova. De till att stänga in dig ordentligt bara så du inte hör dom.

Många kramar till dig!

2009-06-22 @ 20:31:46
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Nina

Å gumman. Hoppas du får sova snart. Lider med dej. Håller tummarna att det ska funka med att Jocke tar V på natten.

Du kanske skulle komma hit med V så kunde vi ta honom medans du sover en stund. Våra sängar är faktiskt inte alls dumma.

Förresten, vilken dag var dte vi skulle barnvakt när ni skulle på fest? MÅste kolla

2009-06-22 @ 21:15:58
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

2009-06-23 @ 00:41:49
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: Ida

Har ni mygg?? Har ännu inte sett en enda i Skåne så jag hoppades att ngn äntligen lyckats utplåna dom. Blä för surrande saker som sticks!

2009-06-23 @ 15:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: