Syjunta

Ikväll har det varit syjubta i vårat kök, 7 stycken var vi som pysslade av olika slag. Jag fortsatte naturligtvis på mina raggsockor. Nyttigt fika ska man bjuda på så jag bakade scones som serverades med ost och marmelad och det verkade gå hem. Det är ett jättetrevligt gäng och alla är lätta och prata med. En tjej blev klar med sin sjal idag som hon har hållt på med i 4 år, grattis grattis.

J har nästan varit ledig idag, han var baa inne en kort sväng på morgonen. Vi möttes sen upp i stan och har inhandlat min mors dag-present, en crosstrainer, ett aguilityset till Sparky och sen var det veckohandling. Förhoppningsvis kommer cosstrainern upp imorgon så jag kan testa den.

Det har itne blivit några foto idag, ska försöka bättra mig till imorgon.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: clara

JISSES VILKEN MORSDAGSPERSSY!

2009-06-03 @ 21:59:28
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Astrid

Hua.. jag är skitdålig på att sticka.. haha



Njae, vi har nog tyvärr inga planer på det. Micke ska jobba tre timmar på nätterna + heltid på dagarna hela sommaren så det blir nog inget av det. Vi blir nog kvar här i alingsås, kanske beger vi oss till Sthlm över någon helg. Ja, visst hade det varit kul att ses!!! Våra små knyten har ju blivit så stora..



kram på dig

2009-06-04 @ 09:54:30
URL: http://www.nogg.se/nova08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: