Torsdag

Jag och Vincent var bara tvungna att komma hemifrån idag, vi har ju bara varit hemma sedan i lördags. Så efter en ganska hyfsad natt (skrek som besatt mellan 11-12, sov sen i sin säng till halv 4 fick då nappen och sov till kvart i 5, då stod som en solstråle i sängen med bajsig blöja, vi bytte sen mös vi i vår säng och somnade om till halv 6) så åkte vi till stan och handlade blöjor. Kupongerna går ut den sista juni så det gäller att passa på.

På vägen hem åkte vi till Malena för att lämna Ebbes vattenflaska. Jag fick mig lite kaffe och Vincent fick röja i Ebbes leksaker. När vi skulle åka gick vi ut och kollade Ebbes pool som Vincent blev jätteförtjust i och han plaskade så mycket att hans tröja blev alldeles blöt. Jag hade inte med någon i reserv så vi fick låna en av Ebbe. Vincent tackar så mycket. Han somnade i bilen hem så jag kunde avnjuta lunch i lugn och ro.

När J jobbat färdigt för dag så mötte vi upp honom och åkte och handlade ett parasoll till altanen (nu kan vi äntligen sitta där mitt på dagen i skuggan) och gjorde veckohandlingen. Vi köpte även en pool till Vincent som vi tänkte inviga imorgon, bilder på detta lär komma imorgon. Ikväll har jag och Vincent tittat på medan J har städat, skönt att se när någon annan jobbar.

I väntan på pappa


Hjälper pappa med parasollet (i den fina lånetröjan)


Svårt att se upp med hatt


   K O M M E N T A R E R
Postat av: Lotta

Japp ett parasoll eller tak behövs absolut i värmen.

Hoppas poolbadet blir populärt i morgon.

Kramen

2009-06-25 @ 20:38:01
URL: http://steinsdotter.blogg.
Postat av: Nna

Synd att ni ej kan komma hit idag. Hoppas poolen blir uppskattad

2009-06-26 @ 08:48:19
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: