Vilda babyn på besök

Malena skojar inte när hon säger att Ebbe är överallt. Malena och Ebbe kom hit på besök idag och det känns som det bar länge sedan man såg dem sist. Ebbe ålar fram snabb som en vessla och ska kolla i lådor resa sig upp mot saker och ha hinderbana under köksbordet. Öppnar man skafferiet så sätter han direkt kurs dit. Jag blev alldeles matt bara att titta på honom och jag hoppas att Malena får vila någon gång. Vincent verkade tycka det var lite kul med att titta på Ebbe.
Det var jättetrevligt att de kom förbi och hoppas det inte dröjer lika länge tills vi ses nästa gång.

När de skulle åka passade jag och Vincent att ta oss ut på en blåsig promenad, Vincent somnade som en stock. Jag hade förhoppningar om att han skulle sova länge, men han vaknade 5 minuter efter att vi kom hem. I ett försök för att få honom att somna om gick vi och la oss och det lyckades nästan, men bara i typ 5 minuter. Detta resulterade i att han somnade när han åt välling vid 6, vaknade till lite vid tandborstningen, men somnade direkt. Han sov nästan en timme sen började han knorra, efter att han knorrat i typ 5 minuter gick jag in och stoppade i nappen vilket han nog spottade ut ganska fort då han började knorra igen lite, men tystnade efter ett par minuter och somnade om och sover fortfarande.

Natten till idag gick väl inte super, men jag vaknade inte lika lätt fast jag fick vara upp mellan 3 och 4 för att han inte ville sova så det blir en tidig kväll idag.

Tummen har åkt in ännu fler gånger idag och även då han ser söt ut byts den ut mot napp fort.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

va synd att du inte fick sova bättre.

den där jäkla tummen.

trevlig helg!

2009-03-20 @ 20:26:38
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: