Nu åker vi snart

Jag hade så gärna velat att det var hela familjen som skulle åka, men tyvärr jobbar J hela helgen samt att han är jätteförkyld, så det blir bara jag och Vincent. Med tanke på hur de senaste nätterna har varit är jag lite nervös för hur pigg jag kommer vara när jag ska köra bil i 3 timmar. Jag var tvungen och spy lite galla idag så jag ringde Nina och hon har det som jag nu, dvs sover lite, sjuk son och en man som jobbar hela sent vilket gör att man drar ett stort lass själv. Det är med andra ord ganska tungt, men ska försöka ha i huvudet att det bara är för en tid och att det kommer bli bättre som Robban sa till Nina i morse. TÄNK POSITIVT, TÄNK POSITIVT. Nina, jag är så glad att jag är din vän.

Vincent har idag tagit sina första stapplande steg med hjälp av sin matstol, det gick ganska bra. Han har också försökt stå själv men det slutade direkt på rumpan

En favorit i repris

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Astrid

Det verkar som att alla är mer eller mindre förkylda.. Haha.. Ja, nova damp också på rumpan de första gångerna men du ska se att snart står han för egen maskin. De lär sig snabbt..



kram på er

2009-05-14 @ 12:34:36
URL: http://www.nogg.se/nova08
Postat av: nina

tackdetsamma.

va söt han ör med sina gaddar

2009-05-14 @ 12:44:39
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: clara

Lycka till på resan!

Låter som att vi alla har killar med typiska niomånadessyndromet. Tänder, oroliga, förkylda o ivriga....

2009-05-14 @ 22:20:53
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: