Äntligen helg

Nu har jag äntligen jobbat klart för denna vecka och känner mig helt färdig.

Vi har försökt ändra lite i Vincent sovtider, han får sova mindre på dagarna och vara uppe lite längre. De första nätterna gick det jättebra, första natten sova han till 4 i sin säng och andra natten ända tills 20 i 6. Jag behövde baa stoppa i nappen någon gång samt att jag sprang inte in till honom vid minsta pip. Men i natt var det precis som vanligt och jag satt uppe och försökte få honom att somna om 1½ timme. Så med all rätt gick jag och la mig när jag kom hem för att vaa människa över huvudtaget. Ikväll ville han inte alls vara uppe så J nattar honom nu.

Man märker större skillnader på honom nu när man jobbar. Idag sa han tavla och han försöker mer och mer uttrycka sig. Klättra är också en ny grej samt att sitta på mammas eller pappas mage och hoppa, super kul. Eftersom det är ganska kallt på kvällar och på morgonen ha nu overallen hittat fram, fast det är inte med förtjusning från Vincent, men det är ju bara att lära sig.


Fleece


Vinteroverallen



Jag ha blivit helt såld på min stickning och är helt överlycklig att jag kommit förbi hälen och stickar på foten. Nu längta jag till den bli klar och jag kan ta upp den och göra om den.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: anki

Hej! läs gärna och kommentera min nya dikt i min blogg! :)

2009-10-10 @ 19:22:42
URL: http://ankiblom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det är förstås ovant och lite svårt att röra sig i en "klumpig" overall. Han vänjer sig nog snart.

Hoppas han även vänjer sig med era nya rutiner snart så ni får lite frid om nätterna.

Annars får du ta varje tillfälle i akt till att vila dig!

Kramen

2009-10-10 @ 20:10:05
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Nina

SÖt han är. Stadig som fan när han går ser jag. Imponerande.



Du jag är ännu rättså risig, matt. FÅr se hur jag känner mig i morgon. Jag hör av mig.



Kram

2009-10-10 @ 20:31:32
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: clara

Jobbigt att ni får kämpa med nätterna. Men skam den som ger sig.;-)



Va söt han är i nallemössan!

Kramar

2009-10-11 @ 08:54:38
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

hihi! Vincent ser så där lagom nöjd ut i sina fina overaller. Visst börjar det bli dags för en lunch snart igen!? Kanske jag skrivit förrut... Men det var länge sedan vi sågs nu. Men annars syns vi i helgen förhoppningsvis, jag ska nog med ut! Kram & hoppas du får sova inatt

2009-10-11 @ 21:29:52
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: