Effektiv

Jag sov ända tills 7 idag, då Zorro väckte mig och ville ut. Hur fantastiskt som helst.

Nu har jag tagit en skön frukost och skypat med Vincent och svärföräldrana, målat byrå 2 gånger, städat badrummet, druckit kaffe igen, är inne på andra maskinen tvätt och klockan är bara 10. Det är ju en grymt vad effektiv man kan vara när man är själv.

Både jag och svärmor var lite rädda att Vincent skulle bli ledsen när han såg mig på datorn, men inte han satt och tittade lite sen skulle det leka igen. De har fullt upp med detta energiknippe, men han såg ut att trivas superbra, så detta kommer vi att göra om många gånger.

Kan ju förstå att han har lite svårt att sitta still när jag läser vad jag pysslat med idag, har ju själv lite svårt att sitta still.

Nej nu ska jag fixa lite med albumen innan byrå ska målas IGEN. Hoppas det räcker med en gång till.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Lotta

Sovmorgon till 7.

Det låter ju fantastiskt.

=D

Nåja det beror väl liksom på vad man är van vid.

JAg lyckas nästan aldrig sova längre även om jag behöver det.

HA en fin dag.

Kramen

2009-10-03 @ 10:18:20
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja hahahaha sovmorgon till 7 - allt är relativt



Fi fan va kul vi ska ha ikväll. SKa du till Eva innan?



Kram

2009-10-03 @ 10:48:55
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: