Party

Igår var det party för J och mig, en nykter tillställning för mig. Kvällen till ära hade jag klänning på mig vilket inte händer allt för ofta. För att hålla den överflödande mage på plats så va det ett par shapande strumpbyxor som jag skulle klämmas ner i. De var helt ok så länge man stod upp men när man satt ner så rullade de ner sig och de hela blev vädigt obekvämt och såg inget vidare ut och att försöka dra upp dem var inte en lätt match.

Trevligt var det i alla fall med buffé på Munken och party sen som bestod av en auktion och dans. De tog lite lång tid innan auktionen drog igång och jag var iktigt tött så när den var avklarad så begav jag mig hem till Linda och Johan för att hämta Vincent. Det hade gått ba hos dem och han sov sött när jag kom, värre var det när vi kom hem då det tog 1½ timme för att han skulle somna om.

Nu är det full fart här hemma och idag ska vi försöka få något gjort här hemma, vi får väl se hur det går.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Lotta

Strumpbyxor är inte världens skönaste plagg!

Spännande det lät med auktion i samband med party.

Vad var det som auktionerades ut?

Kramen

2009-10-31 @ 15:18:23
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Mellie

Happy Halloween :)

2009-10-31 @ 22:11:46
URL: http://modeapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: