Intensiv vecka

Oj vilken vecka som har gått. Min pappa och hans sambo kom på besök, J åkte till sälen, Vincent har varit både supergnällig och superglad , vi har spenderat en dag hos familen Ruthström (härliga Nina, hon gör mig alltid på bra humör) och avslutade veckan med att Vincent kräktes. Det konstiga med Vincent var att det blev bara en kräkning och sen åt han en vanlig frukost på mändagen och var pigg som vanligt. Sovit dåligt har han också gjort och hans mammighet håller verkligen i sig. Nu ska vi i alla fall ta tag i den nu när J är hemma igen.

Det är fortfarande en massa gråt vid lämnandet på dagis och gråt av glädje när jag hämtar. Skönt att vet att han är glad däremellan och att han tycker det är roligt. Imorgon är det J som lämnar och hämtar så vi får se hur det går då.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina

Sötnos där ;-)

Hoppas det går bra på dagis imorrn då.

Sov gott!

VI ses på lördag!

Kram

2010-02-02 @ 22:14:56
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: malena

Trist att han ännu är ledsen.

2010-02-03 @ 17:12:47
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

hej hej kikar in & säger hej bara. Vet att det var länge sedan vi sågs. Jag & Wille är ensamma hemma i helgen om ni skulle ha tid över så kan vi komma till er eller ni hit!? hör av er om tid & ork finns & så

2010-02-05 @ 11:01:33
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: astrid

Jobbigt att han är ledsen när du ska lämna han. Men huvudsaken är ju att han är glad där emellan. När jag var liten och gick på dagis så grät jag floder varje dag mamma skulle lämna mig. Hon fick bända bort mina fingrar från hennes hand. Men när hon väl gått och jag fått vinka så var jag glad. Så var det för mig alla åren på dagis. Men som sagt, när hon väl gått var jag hur glad som helst :D



kram på er

2010-02-06 @ 14:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: