Pippitokig

Vincent har blivit Pippitokig och tjatar en himla massa om Pippi. Har han tur blir det en Pippifilm på tv och då sitter han som förstenad i alla fall i 15-20 minuter. Igår var vi på Åhlens leksaksavdelning och röjde runt och det bästa var nog Pippidockorna och Lilla Gubben. Eftersom jag själv också tycker om Pippi har jag inget emot hans tjat.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Pappa

Tänk när det går upp för honom var jag jobbar någonstans..

2010-03-29 @ 19:58:32
Postat av: clara

Hahaha! Välkommen i pippiklubben! Och jag GILLADE också Pippi, tills nu.... Efter att ha sett "på rymmen" och "sju haven" en miljard gånger så är jag ganska trött på henne. Vi kanske ska sammanföra Max och Vincent en dag så kan dom diskutera Pippi hela dagen!

kramar

2010-03-29 @ 22:37:09
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Nina

Ville ansluter sig också till er klubb!

2010-03-30 @ 12:55:21
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: