Hinner inte med

Bloggen får stå tillbaka lite nu för att jag ska hinna med allt. Veckorna är intensiva och fulla med aktiviteter och helgerna är jag själv med Vincent och då prioriterar jag vila när han vilar.

Denna vecka har det varit vårkonsert på förskolan, klipp kommer senare. Så söta de var de små barnen och till min stora stolthet så gick Vincent med på att sitta hos en fröken ett tag i alla fall.
Det har också planerats för Ikea-resan vi gjorde i torsdags och den resa känner jag fortfarande av. Man är ruskigt effektiv när Vincent är med för han gillar inte alls när man ska stå och titta på saker och vi hade en lista på de vi skulle ha så det blev inte mycket annat.

Idag har jag monterat Vincent nya bilbarnstol, han har växt ur sin andra så den får nästa  barn ta, och Vincent var super duktig under tiden och roade sig själv både med att knalla runt i trädgården och klättra i och ur bilen.
Till middag skulle jag prova något nytt, pizzamacka. Vincent tyckte det var kul att lägga på ingredienser på mackan, men när det kom till att äta den var han inte det minsta intresserad utan det fick bli en vanlig macka. Vi lyxade med glass efteråt då det faktiskt är lördag.

Nu är det sängen som kallar för att kurera min rygg och bäcken lite, tror det blir lite chips och tv i sängen innan John Blund kommer.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Härligt att han kan roa sig själv ibland.

Kram

2010-05-31 @ 09:09:43
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: