1 vecka

Om en vecka är det dags, då går vi från att vara en familj på 3+3 till en familj på 4+3 (djuren räknas ju också till familjen). Känns läskigt att veta att det snart är dags, men samtidigt är det ju detta vi har väntat på. Tankar snurrar i massor, kommer vi att fixa detta, hur kommer Vincent reagera, kommer jag någonsin få sova, vad är det för en krabat som tittar ut?

Idag är en dålig dag, ont som bara den och natten har inte varit rolig. Hoppas en lunch med kollegor kan muntra upp mig.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Ida

Ja, visst är det en märklig känsla?! Tvåbarnsmamma! De flesta av mina vänner har inte ens fått sitt första barn ännu och nu är mitt andra på gång. Jag förväntar mig ett ganska tufft första år men att det sedan kommer att bli enklare då barnen förhoppningsvis börjar leka med varandra.

2010-11-04 @ 09:25:51
Postat av: Clara

än en gång, jag är såååå avis på vad ni kommer få vara med om! :)

kramar

2010-11-04 @ 12:15:25
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: astrid

Härligt att det snart är dags :D Förstår att du är nervös (:



kram kram

2010-11-04 @ 13:21:43
URL: http://www.nogg.se/nova08
Postat av: Kattis (ännu) Kollega

Spännande! Måste vara mysko känsla att veta precis när det blir? "På fredag morgon, DÅ har vi två barn..." Ska tänka på dig! Kram från Kattis

2010-11-04 @ 18:47:14
Postat av: malena

åh vad spännande väntar då på sms, hoppas snart vi kan fika igen

2010-11-04 @ 22:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: