BVC

Igår var BVC på besök och de tyckte hon var så fin, som om det skulle vara en nyhet. Hon ökar fint i vikt och väger nu 3520 gram och är nästa tillbaka till sin födelsevikt 3580. Hon var dock måttligt road av att det skulle klämmas och kännas på henne.

Jocke har blivit dålig och han somnade innan resten av familjen hann sätta oss till ro i soffan. Tyckte lite synd om honom så jag tog nattningen av Vincent själv och det gick jättebra eftersom Emilia sov under just denna stund, hon vaknade direkt när jag var klar. Efter att Vincent har sovit jättebra hela veckan så vaknade han naturligtvis i natt och var jätteledsen och ville bara ha mamma. Någon som också ville ha mamma var Emilia så jag hade Vincent i knäet drickandes mjölk samtidigt som jag ammade Emilia och det hela resulterade i att alla sov i vår säng. Har ingen orka att bråka på nätterna med honom så han lär väl få sova i vår säng om han vaknar på nätterna.



   K O M M E N T A R E R
Postat av: Clara

Åh jag visste att kläderna skulle bli fina på henne! :) Så söt så!

Och du.... Det är fan ingen barnlek att ha två små om nätterna alla gånger, fyyyy fan va man sover illa!

Kramar!

2010-11-19 @ 12:34:05
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: