Måttligt road

Fick mig en lite kalldusch imorse. De har trasslat med min sjukskrvning och semester på löneavd och efter ett samtal igår visade det sig att jag skulle bli skyldig arbetsgivaren pengar, då sjukskrivning dras retroaktivt och föräldrarledighet dras innevarande månad, vilket det inte finns pengar för. Imorse pratade jag med dem igen för att försöka lösa det tilltrasslade och undrade då hur mycket det skulle bli. Hon räknade ut att det och det kommer vara ganska mycket som jag kommer få i skuld. Jaha vad säger man om det då, TREVLIG HELG! Jag behöver ju inte betala tillbaka allt på en gång utan det kommer dras från det lilla jag kommer få utbetalt i samband med uttagna föräldrardagar och semester. Med mitt labila sinne som jag nu har så har jag gråtit floder här hemma, Jocke har försökt muntra upp mig per telefon och försäkra mig om att det inte är några problem.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Kattis Kollega

Ja, du vet ju vad jag anser om vår arbetsgivare nu... Jag är inte förvånad. DOM schabblar, du får betala. Vilken logik är det då?

Kram på dig.

2010-11-26 @ 18:30:09
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Det där lär verkligen inte roligt. Hoppas det löser sig.

Kram

2010-11-30 @ 09:39:32
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: