Vatten

Det har ju regnat till och från hela helgen och då blir det en vattenpöl på uppfarten som är himla rolig att leka man kan både cykla i den och springa i den.





Tyvärr blev det ett lite olyckligt slut och då såg man ut såhär.

och oj vad blöt man blev.

Vincent har också lagt till med den fina vanan att pappa också måste bada när Vincent badar. Ibland tycker han att jag ska vara med, men ett så stort badkar har vi inte.

Idag är det 3 veckor kvar innan ankomst och det har varit en kass dag för min del. Ont som bara den och ibland har jag knappt kunnat gå. Vincent hämtade mig vid 4 i morse och ville ha mjölk, eftersom jag ändå var vaken tog jag honom och trodde han skulle somna om fort, men när jag somnade efter en timme så hade han fortfarande inte somnat helt. Jag vaknade av honom vid halv 7 och kunde inte resa mig ur sängen. Även om extrasängen vi har hos Vincent är helt ok så är den grym mot mig. Det har varit en relativt lugn dag för mig och Jocke har tagit det mesta. Nu hoppas jag på 3 snabba veckor och ett snabbt återställande av fogarna efter förlossning.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Ida

Usch, vad jobbigt att ha så ont. Tur att Jocke var hemma. Fogarna blir garanterat bra snabbt efter ankomsten.(Det är iaf min plan).

Ha det super! Kram!

2010-10-25 @ 09:11:45
Postat av: Amanda

Tack så mycket! ^^

Designen slängde jag ihop en kväll när jag hade lite tråkigt. Tycker den blev helt okej själv med faktiskt. Ett tag iaf... haha



Tråkigt att du har så ont. Den långa väntan är ju iaf snart över nu så jag antar det bara är att bita i det sura äpplet.

Ta hand om dig!

Kram

2010-10-25 @ 13:15:57
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: