MVC och vattengympa

Igår var det dags för MVC besök och allt såg ut som det skulle samt att alla prover var bra och jag fick tid för läkarbesök inför det planerade snittet som jag bestämt mig för.

Det var också äntligen dags för vattengympa igår och det kändes riktigt skönt även om jag tog ut mig lite väl mycket. Får ta det lugnare nästa gång.

Vincent blev hämtad av morfar och Agneta på dagis och det hade gått jättebra och han hade inte varit det minsta ledsen. Även om det känns bra så är det lite läskigt att han gladeligen följer med andra som han inte känner så väl.

Nu bär det snart av in till stan för lunch med Anna och sen klippning.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: clara

härligt att allt ser bra ut på MVC och vattengympan, är inte sålite avis!

2010-09-09 @ 12:30:18
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: