Pappa, pappa, pappa

Vincent är så himla pappig nuförtiden och det är väl inte så dumt i för sig eftersom jag får vila mer då. Fast jag känner ändå mig lite ledsen när han inte vill krama mamma utan det är bara pappa som duger. Är pappa hemma kan inte jag lägga honom och jag får honom knappt från dagis medan för Jocke är det inga problem. Sen är han väl ganska mammig på nätterna och kan då rata pappa och inte nöja sig med någon annan. Vet att det troligen bara är en fas som han går igenom och han har ju sina stunder med mig också.

Min mamma är här på besök och då har hon fått ta Vincents rum och vi har flyttat in hans säng i sovrummet och sover där alla 3. Lite ovant, men det funkar.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jag behöver väl knappast skriva att jag förstår hur det känns. DET SUGER!

Men det går visst över också. Här har det gjort det.

2010-09-30 @ 18:30:38
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: