Resa

Min mammas resa blev äntligen färdig bokad igår. Trevligt att mamma kommer på besök. Det är tråkigt att vi inte kan ses oftare, men det är inte så lätt när man är bosatt på en ö. Jocke och jag har pratat om att vi ska ta en tripp till Stockholm innan bebisen kommer, men vi får väl se hur det blir med det.

På ett sätt känns som att bebis snart är här men samtidigt känns det som en evighet då det är 2½ månad kvar till beräknat datum. Jaja för tillfället kan jag inte göra mycket att än att låta tiden gå.

Lunchen och klippningen tog verkligen musten ur mig igår och jag var helt slut när jag kom hem. Det var i alla fall skönt att komma iväg lite och en lunch med Anna är alltid upplyftande, hon får mig att skratta gång på gång och får mig att glömma det onda.

Idag blir det mys med Sparky på dagen och ikväll är jag och Vincent själva och då ska det mysas massor bara vi två.


   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: