Stickning och fika

Jag har nu på allvar tagit upp stickandet av raggsockorna igen, jag måste ju bli klar med det första paret någon gång. Det går hyfsat bra, men vi får väl se hur de blir när de är färdiga.

Idag har jag varit och fikat med 2 blivande mammor, en av dem flyttade hit för två veckor sedan tillsammans med sin sambo. Strongt att flytta så nära inpå förlossningen. Himla trevligt var det och förhoppningsvis blir det fler gånger om jag inte tjatat hål i huvudet på dem.

Både igår och idag har jag varit och provat kläder som jag kan ha och mysa i nu när jag dräller hemma och expediterna har varit mycket hjälpsamma och sprungit och hämtat kläder och nya storlekar, mycket tacksam över detta. Jag lämnade också tillbaka en tröja jag köpte igår, för det var tydligen det fulaste Jocke hade sett. Hoppas han blir mer nöjd med inköpen jag gjort idag.


Vincents ena kind häromdagen.


Söta Sparky


Sviterna efter kyssen med asfalten

Vincent nya ord denna vecka är äckligt (mycket som är det) och fast. Dessa upprepas typ en miljon gånger om dagen.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: clara

Kul att prova kläder med när man har det så bra. Jag går gärna och fikar med dig någon dag också för mig kan du iaf inte tjata sönder. ;-)

kram!

2010-09-03 @ 20:14:38
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: