Cyklar

Vincent fick en cykel idag och killen cyklar som bara den och njuter i fulla drag.
Jag har funderat ett bra tag på om han skulle ha en springcykel eller en cykel med stödhjul. Då han älskar att cykla bestämde jag mig för att det fick bli en med stödhjul och efter att ha sett honom känns det som rätt beslut.



Jocke tycker jag är veltanten nummer 1 då jag på senaste tid har ändrat mig i mycket. Detta betyder att jag köpt ny syskonvagn, Vincent fick en vanlig cykel och det största är väl att jag vill flytta in till stan.


Zorro fick vara lite påskfin ett tag

   K O M M E N T A R E R
Postat av: malena

Jasså vill du med till stan, vårt hus hamnar på hemnet typ nästa v. Kram kram

2011-04-23 @ 19:59:15
Postat av: Helena

Så glad han måste vara över sin cykel! :-)

2011-04-23 @ 20:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: