Mitten

Det är mitten på augusti idag och min mammaledighet närmar sig sitt slut. Känns lite jobbigt, men också skönt på sätt och vis. Det ska bli skoj att börja jobba igen även om jag börjar bli lite nervös för det är ju trots allt ett nytt jobb.

Min mage har tyvärr brakat ihop lite och jag måste ta det lugnt med kaffe (endast pulverkaffe), vilket inte är det lättaste när man inte får sova ordentligt och har 2 galna ungar att ta hand om på dagarna, samt att det ät så mycket annat som snurrar runt i huvudet. Jag behöver mitt kaffe. Emilia sover sämre än vanligt så det är troligtvis tänder på gång.

I helgen ska jag sova lite mer då jag åker ner till mamma och försöka pyssla om henne lite. Idag fick vi i alla fall lite energi av Annelie och Stella som var här och röjde lite.


Leker bra (ibland)


Min städare


Tränar på att springa ifrån pappa när mamma jobbar

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Clara

Ja hu va tiden rusar iväg! Förstår att du har mycket som snurrar i tankarna. Tänker på dig!

Kram!!

2011-08-16 @ 20:48:27
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: