Julen 2011

Så är vi hemma igen efter att ha firat julen i Stockholm. Det har varit fulla dagar och inte mycket till vila, men trevligt att träffa familjen. Datorn tog jag med mig men den kom inte ens upp ur sin väska, kanske ska sluta släpa på den eftersom jag inte prioriterar att sitta framför den när vi åker bort.

Julafton tillbringades hos syster med familj och min mamma. Vincent och Elis har röjt som bara den och det är verkligen roligt att de kommer så bra överens, en del kiv om att båda vill ha samma sak var det men det hör ju till. På juldagen åkte vi hem till Jockes föräldrar och tillbringade resten av tiden där, dvs tills igår då vi åkte hem.









   K O M M E N T A R E R
Postat av: Kattis ex-Kollega

Med tanke på att Vincent verkar ha fått både munspel och gitarr - borde det inte ha varit FÖRÄLDRARNA som skulle få hörselkåpor...?

2011-12-29 @ 17:58:26
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Wow modigt av V att krama tomten.

Ja gärna en lekdate snart.



Kram

2011-12-30 @ 19:32:17
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: