Reklamation

För andra gången detta år har jag reklamerat Vincents overall så nu är han inne på den tredje för denna vinter. jag hoppas nu att denna håller för det börjar bli tunt i utbudet. Vi är också inne på det 3:e märket, trots olika märken så har det blivit samma slitning på de första 2. Det har inte varit några som helst problem med att reklamera, men lite konstig känsla när de kände igen mig från förra gången jag reklamerade. Hittade en jättesöt mössa till Vincent också som jag hoppas han vill ha på sig så jag får tillbaka min som han har lagt beslag på. Man väljer sina bråk, så vill han ha min mössa så får han väl det.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Ida

Vilket märke var det på overallen? Bra att veta så att man inte köper samma, då den inte verkar hålla så bra. Ett tips inför nästa säsong är att köpa Didriksons. Fridas har hängt med i 1,5 säsong och den ser fortfarande ny ut (t o m bandet under skon). Har även fått komplimanger från dagis, då hon var det enda barnet som var helt torrt när de lekt ute och att overallen verkar ha en smutsavisande yta. (Idag tvättades den för första gången). Nu förstår jag verkligen varför den fick bäst i test av Vi Föräldrar.

Kram!

2011-02-12 @ 20:49:09
Postat av: Helena

Han är väldigt söt i din mössa :-)

2011-02-12 @ 21:21:03
Postat av: Catti

Den första var en 8848 som jag gillade massor och den andra var en McKinley.

2011-02-14 @ 14:52:32
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: