Vattenlek och älskar mamma

Vincent tycker det är jättekul att leka med vatten, både inne som ute. Idag fick det bli inne och Emilia fick också vara med.





Under tiden det lagades middag fick jag en stor kram av Vincent och för första gången sa han att han älskar mamma, mitt hjärta smälte. Jag fick sen höra det fler gånger och en massa pussar, tyvärr avslutades pussandets med att han bet mig i läppen. Han berättade också att han älskar pappas bilar.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Ida

Det är verkligen helt underbart att få höra de tre små orden. Frida sa det för första gången i höstas och säger det nästan dagligen, framför allt till Emma, vilket får mitt hjärta att smälta desto mer.

2011-06-21 @ 22:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: