Ensam med barnen

Det är verkligen fullt upp nu känner jag och det är inte mycket tid för vila och återhämtning. Jocke har jobbat massor från torsdag till söndag så då gäller det att underhålla barnen själv för att vi ska ha det roligt. Tack och lov har det varit fint väder så vi har varit ute och lekt/ätit gräs.

I lördags blev det en tripp till stan med lek i Hästarnas dal, rundtur på Lekstugan, godishandling och Vincent skulle prompt in på Lindex. Vincent var jätteduktig i lekssaksaffären och sa bara att han önskade sig saker.



Vincent i sina egenvalda kläder från Lindex


Mina älskade barn

På lördag är vi ensamma igen, någon som vill härja runt med oss?
I mitt huvud snurrar tankarna kring beskedet min mamma fick förra veckan. Tänker massor på dig mamma.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Mamma

Tänker förstås mycket på dig/er alla också. Jag har ju också älskade barn. Och vad mera är: barnbarn. Det du!!

2011-05-23 @ 15:53:36
Postat av: Ida

Jag hade gärna härjat runt med er, om vi inte bott så långt ifrån varandra. =)

2011-05-23 @ 17:46:03
Postat av: Kattis Kollega

Är det du som äter gräs? För jag antar att barnen leker...



Det verkar som om din mamma fått ett jobbigt besked. Jag skickar goda tankar till er alla: mamma är mamma, oavsett vilken ålder man är i.

Kram från Kattis

2011-05-23 @ 18:24:32
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Skickar en kram.



Vi skulle ta å boka in en träff. I söndags var jag "bakfull" efter bröllopsfotograferingen. När kan ni den här veckan?

2011-05-23 @ 22:05:27
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Nej tyvärr funkar varken tors (jobbar) eller lör (ska ut till min pappa). Onsdag gick inte då?

2011-05-24 @ 11:15:14
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: