Det var fest och det var skrik

ÄNTLIGEN så gjorde han det, han kissade på pottan!!! Jag blev alldeles rörd när de ringde och berättade det för mig. Egentligen skulle han tydligen bajsa på pottan, men det kom kiss istället. Precis som vi lovat honom blev det present och godis.

Tyvärr var det något som gick fel när han skulle lägga sig och det blev en vansinnig massa skrik och kastande av napp och han skulle inte ha någonting och allt var fel. Tack och lov lugnade det ner sig efter ett tag, men f-n vad det tar musten ur en. Nu vill jag bara sova efter en dålig natt och sen en dag på jobbet, jag som hade tänkt mig att smaka årets glögg ikväll.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Johanna

Tack Catti för din kommentar. Känner igen mig.

Varma Kramar, hoppas det varit bättre dagar än i tisdags..

2011-11-24 @ 11:05:26
URL: http://vitahusett.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: