Lugn helg

Det har varit en lugn helg och ändå är jag trött som få. Jag och Emilia var och tände ljus för lillebror Erik igår och det är verkligen mysigt på kyrkogården under Alla helgona, med eldkorgar och massor med tända ljus.

Emilia har börjat ta små stapplande steg, men hon är ganska försiktig, vi får väl se om hon har övergett krypande innan hon fyller 1 på fredag.

Vincent hämtades hem från dagis i fredags med feber och har varit ganska hängig, men nu i eftermiddags blev han lite mer sitt vanliga jag och ville tom äta middag. Det är inte roligt när de små blir sjuka.

Imorgon börjar en vecka med där jag ska lämna in bilen, nytt besök hos ortopeden, försöka fixa en liten födelsedagspresent till Emilia och lite annat smått och gott och så ska man jobba också. Kanske dags att sova....

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Clara

stackars Vincent!! Tänk att hon snart är ett år redan, det är inte klokt va tiden går! Vad ska du görs på ortopeden? Kram

2011-11-06 @ 22:02:05
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Catti

Jag har halgus valgus som ont och eftersom det inte hjälper alls med inlägg så blir det ett nytt besök.

2011-11-07 @ 07:45:14
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: