Tandläkare och huvudvärk

Emilia hade idag sitt första besök hos tandläkaren. Det var mest information om att man ska borsta tänderna på sitt barn varje dag morgon och kväll, de ska inte småäta, inte äta sötsaker eller dricka söta drycker. Hon tyckte vi skötte det alldeles utmärkt och det känns ju bra även om jag inte har tvivlat på att vi gör något fel. Emilia var glad och nöjd under hela besöket, hon satt och lekte på golvet, försökte klättra upp i stolen och äta på den.

Jag är inne på mitt tredje dygn med punkthuvudvärk, det gör bara ont på en punkt i huvudet. Det är inte det minsta roligt, men idag har jag i alla fall lyckats komma underfund med varför jag har ont. För ett antal år sen så tog jag bort en visdomstand och det har blivit en liten ficka där och troligen har det nu blivit en liten infektion där som har någon nervkoppling till en punkt i huvudet. Skulle ha köpt bakteriedödande gurgel när jag gick från jobbet, men det glömde jag bort och jag har jag fortfarande ont i morgon så blir det en tripp till apoteket.



Mina älskade barn

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: