Trött trött trött

Emilia sover som en kratta för tillfället och även om vi delar upp kvällen/natten/morgonen och jag går och lägger mig tidigt som bara den så är jag ändå så himla trött. Jag vet ju att det blir bättre men det hjälper föga som det är nu. Vincent är pappig så det är bara pappa som ska natta honom och ska ta honom på nätterna och det får han gärna göra för min del.

Mina skinkor gör ont idag efter gårdagens teambuilding med jobbet, vet inte om det var promenaden på 4 km eller att försöka få upp en egenbyggd drake som är orsaken, ont gör det i alla fall.

Idag har det varit toppenväder och barnen och jag gick och tittade på småkossor på förmiddagen medan Jocke fick lite egentid med att veckohandla.


Alla hjälper till på sitt sätt med gräsklippning


Sten är gott


Vincent blev lite trött när vi tittade på kossorna


   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: