Mycket, mycket, mycket

Det känns som det är lite mycket för tillfället och jag hinner inte riktigt ta igen mig. Foglossningen är som vanligt, men jag har börjat få ganska mycket sammandragningar och det är väl ett sätt för kroppen att säga till att lugna ner mig. 
Förra veckan åkte jag och syster och hennes 1-månaders bebis ner till mammas lägenhet och röjde. Vi fick mycket gjort och 2 fulla släp gick till till tippen och en del till något loppis i närheten. Vi har dessutom ordnat så att en man kommer och tömmer resten och flyttstädar när lägenheten är såld. Det han kan sälja säljer han, en del kommer gå till loppis och en del till tippen, men han tar hand om det, skönt. Nästa gång vi åker ner är det dags för begravning och då åker vi naturligtvis hela familjen.

Jag flög hem i fredagskväll och i lördags var det dags för det årliga dinnersafari. Det var lika kul som vanligt, men då var nykter åkte jag och hämtade Emilia efter efterrätten.
Emilia hade feber i söndags och var ganska gnällig och Vincent verkade inte vara på topp heller så idag har jag varit hemma med de två huliganerna och det är ju inte så lugnt det heller. Nu hoppas jag på att veckan går i ett lugnare tempo.

Lite bilder från veckorna som varit






   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: