Detta babysim

Ja vad ska man säga även denna gång var Vincent jätteledsen och ville bara hänga runt halsen på mig. Det gick bra enda tills han skulle ligga på rygg i vattnet och när han väl har blivit ledsen finns det inte mycket som hjälper. Vi får öva i badkaret i helgen och se om det går bättre. Tycker så synd om honom, vi hoppas på att det går bättre nästa vecka.
Jag var så nöga med att att Vincent inte skulle vara hungrig att jag glömde äta lunch själv och eftersom vi skulle en sväng på stan blev det två kokta med bröd på öster. Inte mycket till lunch men när jag väl kom hem åt jag upp resten av kladdkakan.

Kladdkakan som jag gjorde i helgen var inte jättegod då själva kakan var lite tam, men toscatäcke var super och smakade som kola. Får låta den vara inne lite kortare tid.

Idag har han lyckats att somna i sin matstol, han var så trött men försökte att leka ändå. När jag skulle ta kort på det lyckades jag skrämma honom så han började gråta. Det är inte lätt att vara liten.

Middag idag blev en DT från Max. Så himla smarrigt, om det inte hade varit så att det är helt omöjligt att äta där när man har barnvagn så hade jag nog ätit lunch där minst en gång i veckan. Nu får jag nöja mig med en DT då och då. Vi kan summera att detta inte har varit en smaldag direkt, men gott.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Linda

Innan jag skriver....

2009-02-03 @ 22:28:28
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja nu funkade det!

Iaf, tråkigt att Vincent inte uppskattade babysimmet idag heller....



Men det låter gott med Maxmat! Synd att vi inte kan klämma in typ 5 barnvagnar där bara...eller det kanske är tur...för vår figur? (Å vilket fiffigt rim!)

2009-02-03 @ 22:30:04
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: Malena

Trist att det inte funka idag heller!!

2009-02-03 @ 22:42:10
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: NINA

ja va tråkigt att han blir ledsen i vattnet.



max mat ja det är ju godaste gott. minns du är vi åt där i somras å satt ute. det får vi göra om sen när det blir varmare, då får barnvagnarna plats

2009-02-04 @ 10:38:46
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: