Idag gick det bättre

Tack och lov. Idag var nog första gången som Vincent verkade tycka det var kul med babysimmet. Han plaskade som bara den och inte ens när han fick massa vatten över huvudet gnällde han. Hoppas bara det inte är en tillfällighet men det lär väl visa sig nästa gång- Jag har varit så nära att ge upp det här då han inte verkar ha tyckt att det har varit roligt, fast man ska väl inte ropa hej än.

Annats har vi inte gjort mycket idag utan myst runt lite hemma. Försökte får en liten vilostund med hpnpm idag, men då ville han baara sova en halvtimme sen skulle vi tydligen upp igen. Han är totalt livsfarlig med sin gåstol och idag fick han tag på den nedre korgen i diskmaskinen och försökte ta den med sig med disk i, lyckligt nog han jag stoppa honom innan allt for i golvet. Fast går gör han inte riktigt i den utan han hoppar fram.







Såhär ser jag ut när jag inte orkar fixa håret, med mössa på. Nu kommer mamma inte bli glad!

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

nej vad ska mamma säga??? du dricker väl aldrig öl catti!?!

2009-02-17 @ 21:33:42
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Linda

Härligt att höra att Vincent tyckte det var roligare med babysimmet idag! Då finns det hopp ännu :-)



Ooooh, ölmössa....Vilken problemlösare!

2009-02-17 @ 23:23:22
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: astrid

Kul att det går bättre med babysimmet.. Det är ju så himla mysigt att bada. Här i Alingsås har de dropin två gånger i veckan så man kan gå men jag har ingen bikini så en sådan måste inhandlas först, sen hade jag tänkt att vi ska gå..



kram på er

2009-02-18 @ 09:01:14
URL: http://www.nogg.se/nova08
Postat av: Mamma

Varför skulle inte jag bli glad? Jag blir alltid glad när jag ser bilder på dig och Vincent. Längtar ju jättemycket!

2009-02-18 @ 12:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: