Snacka om snabb leverans

Jag beställde den ergonomiska bärselen manduca igår morse och tänkte att det tar väl en vecka eller så att få den, men inte den låg i brevlåda idag redan. Tror aldrig jag har varit med om en så snabbleverans på något jag beställt. Glad blev jag i alla fall och känner mig väldigt nöjd med den.

Vincent och jag i den nya selen




Idag var det babysim igen och det gick bättre, mycket tack vare att han hade en leksak i händerna nästan hela tiden. Jaja jag ger det ett par gånger till sen får vi se om vi fortsätter, för vill han bara leka och plaska kan vi göra det någon annan gång och inte betala massa pengar.

Innan babysimmet var vi en sväng på stan för att byta mössan vi köpte igår då den var något för liten samt köpa miniderm till Vincent, han har så torra kinder den lille. Efter det flanerade vi en stund så att Vincent somnade.

Sen bar det iväg till Linda och Martin, vi började med en långpromenad på en timme och vi kände och riktigt duktiga. Det är så mycket trevligare att gå två jämfört med att gå själv och det gör att man inte tänker på hur långt man går samt att man hinner prata rätt mycket om ditt och datt. När vi kom hem till Linda igen var vi hunriga och då passade det bra att äta kladdkaka som Linda gjort, mums. Hon hade improviserat lite denna gång och gjort en glasyr som innehöll bland annat vit choklad, vanlig choklad, romerska bågar och lite citrondroppar. Den var super god. Linda gjorde kaffe till mig även då hon inte dricker själv, himla snällt och gott. Sen började pojkarna basja så då var det mest att byta för oss båda. Idag samtalade vi om allt från vår tidigare bilar till det klassika barnpratet. Det är så kul att diskutera med Linda och hennes små egenheter och den goa tjej hon är gör att man inte kan annat än att tycka om henne och ha kul i hennes sällskap.

Martin chillar


Vincent och Rolle. Vincent tycker mycket om djur och tjuter av glädje


och så naturligtvis den goda kladdkakan


Vi kan väl konstatera att vi ialla fall inte är några lattemammor utan mer kladdkakemammor.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Malena

här var det med bajs och fika ni är goa ni, tre bloggar med samma tema!! Och den där bärselen den skall vara jätte bra!!!

2009-02-10 @ 19:44:30
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Å vilka fina ord Catti!

Men det är ömsesidigt förstås! :-)



Skoj att bärselen kom så fort förresten, det var verkligen expressfart på den. Ska bli spännande att höra utlåtandet om några dagar.



Kladdkakemammor, HAHAHAHAHAA!!!

2009-02-10 @ 23:13:28
URL: http://lan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: