Lördag

Idag har hela familjen varit hemma, himla mysigt att vara hemma alla tre för det har inte hänt så ofta. Vi ha tagit tag i lite sådana där jobbiga gejer som att börja plocka lite i förrådet. Så fort man tycke det böjar leda någonstans så kommer det alltid fler prylar och enligt J är det mest mina grejer som ligger där och jag måste gå igenom det. Jag är lite som min far, dvs har lite svårt att slänga grejer, man vet ju aldrig det kan ju vara bra att ha.

Klippt gräset ha jag också gjort medans J och Vincent tog en promenad. Det är himla jobbigt men ändå väldigt avslappnande att gå där och tänka på allt möjligt.

Eftersom alla var hemma kunde vi också äta middag tillsammans, falukorv och potatismos, en riktig lyxmiddag eller kanske inte men det uppskattas av alla. Till och med djuren hänger vid matbordet för man vet aldrig det kanske ramöar ner en korvbit (i alla fall fån Vincent).

Nu ska jag bara komma på vad vi ska göra imorgon för då är jag och Vincent själva igen. Om vädret tillåter ska man kanske göra en lite utflykt och känna sig lite turistig, någon som vill följa med?

Idag fick han upptäcka tvättmaskinen, spännande


Till min förskräckelse har jag upptäckt att jag knipit för dåligt och börjar bli lite slapp i ringmuskeln så nu ska det knipas utav bara....

   K O M M E N T A R E R
Postat av: malena

Vilken häftig tröja killen har, var kommer den ifrån??



O du knip på!

2009-06-13 @ 19:36:51
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: catti

Den kommer från HM. Present från farmor och farfar

2009-06-13 @ 20:42:19
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Carma ♥

Det finns alltid något som kan vara bra att ha ur förrådet, hihi, eller hur? ;-)

Jag följer gärna med på utflykt om det inte hade varit för att jag jobbar söndagarna =(

Ha en mysig dag!

Kram

2009-06-14 @ 00:48:29
URL: http://carma80.blogg.se/
Postat av: clara

ja kniiiiiip!!



håller med malena, han e grym o tröjan!

2009-06-14 @ 09:48:54
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: