Midsommardagen

Idag har vi tagit det lugnt eller kanske inte. Vincent började morgonen halv 6 med att tokbajsa så det var bara att åg upp och byta. Det är lite jobbigt att han inte är vaken när han gör det  utan att han vaknar när man byter på honom. Själv kände jag mig som att jag va tröttast i välden så efter att ha försökt få Vincent att soman om i en timme så skickade jag upp honom och J så sov jag vidare en timme till. Tyvärr hjälpte det inte helt utan jag har fått ladda med kaffe med jämna mellanum för att inte somna när jag lekte med Vincent.

Vi har i alla fall lämnat tillbaka cosstrainern jag fick i morsdagspresent (fel på den och finns inga fler så vi får leta efter en annan), handlat, ätit våfflor, J har satt ihop sängstommen (det var på håret att madrasserna gick ner), jag har satt iop en byrå, Vincent har lekt med Sparky ute (dvs krypit efter honom hela tiden för att sno hans pinnar) och J har eldat lite skräp. Nu är vi ganska trötta så det blir en slappkväll framför tvn.

En bild från förra veckan

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Amanda

Vissa dagar känner man sig som en zombie. Hoppas du känner dig lite piggare idag iaf!



Vad tråkigt att crosstrainern var trasig. Hoppas ni hittar något annat som passar.



Vilken fin bild på liten. ^^

Kram

2009-06-21 @ 09:36:21
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: