Himla snö

Jag är inte alls intresserad av att det ska snö utan nu ska det vara vår. Tydligen håller inte vädergudarna med mig för det snöar som attans ute. Stackars små krokusar, de har kommit upp i rabatterna enligt J, själv har jag itne haft tid att studera vårens framträde i vår trädgård, får ta och göra det när det blir fint igen.

Det var i alla fall uppehåll när vi var på stan och lunchade med Linda och Martin. Martin och Vincent satt i varsin matstol och med varandras leksaker, Martin har börjat tuffa till sig och snodde det Vincent hade så fort det kom inom räckhåll. Efter lunch blev det lite shopping, ny bh (fick hjälp med storlek av experten Linda), tofflor till J att ha på jobbet och fotoalbum. Nu kan jag äntligen fixa med våra bilder som jag framkallat.

Vincent somnar utan problem på kvällarna och sover gott fram till 11-12, då vaknar han och vill inte somna om och inget funkar, inte amma, inte ligga nära mamma och inte bli buren på. I natt funderar jag på att stänga av babylarmet vid den tiden efter att jag har stoppat i nappen så kanske han somnar själv, för natten till idag blev att jag fick försöka få honom att somna om i en timme, inte skoj alls. Hoppas bara jag klarar av att stänga av larmet.

Min kära syster har skickat bröllopstidningar, så nu ska de kollas och planeras noga. Jag har ju gott om tid på mig att komma på hur jag (vi) verkligen vill ha det.


Vad händer där borta?


Mammas solstråle


   K O M M E N T A R E R
Postat av: astrid

naaw.. han är så himla söt



kram på er

2009-03-23 @ 20:00:27
URL: http://www.nogg.se/nova08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: