Slappardag

Det är så skönt att bara slappa en dag. Når Vincent har sovit idag har jag tagit tillfället i akt och slängt mig i soffan och kollat på House och det ha varit så mysigt. Visst har jag känt att jag borde gjort annat men men de sakerna finns ju fortfarande kvar och kan göras någon annan gång.

Vincent har idag försökt klättra in i nederst hyllan på sitt skötbord och det gick nästan, men han tappade balansen och slog i huvudet först i ett stolsben och sedan i golvet. Han grät en del, men det var ingen fara. Han har också skallat mitt smalben och det gjorde tydligen också ont. Det är väl bara att vänja sig för en lugn bebis är han ju inte.

Detta är de nya favvogrejerna, damsugaren och en plastslev.




   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

bra att slappa, helt rätt!

2009-03-31 @ 22:04:56
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: