Vårdagjämning

Det var inte bara vårdagjämning igår utan även Js namnsdag, som jag hade glömt, dumma mig. Jag älskar presenter och tycker därför man ska få något även när man har namnsdag, det behöver inte vara något stort och dyrt, så det kändes inget bra att jag glömde hans. Försökte dock påpeka att man måste påminna i tid, jag börjar ett antal veckor innan. Dessutom åt jag upp pizzan i frysen till lunch som han hade tänkt äta till middag.

Igår var det bowling med jobbet, även om pizzabuffen inte var någon höjdare, så var det skoj att träffa kollegorna utanför jobbet. Bowling är en bra grej då alla är ganska jämna och nästan alla får en strike och missar någon gång. Det gick inte så himla bra för mig men några käglor ramlade i alla fall. Det vanliga snacket om att det är helt okej om jag vill börja jobba tidigare rabblades, men nja det vill nog inte jag för jag trivs alldeles utmärkt med att vara mammaledig. Lovade dock att komma upp på jobbet snart och visa upp Vincent. Vi var några som kom på den roliga idén att till nästa personal grej går vi och gymmar ihop, hehe.

På vägen hem svängde jag inom Maxi och letade efter present till J, det blev en svart badanka och 4 st maoam. Vilken otrolig påhittighet...

Detroit spelade i natt och då tittar/sover J i soffan och han gjorde inte bara det utan han tog även Vincent hela natten så jag fick sova ut. Jag hämtade honom vid 5 när han vaknade lite mer, han fick sova 1 timme till i vår säng, och J hade kommit och lagt sig i sängen. Detta bevisar att Vincent inte behöver någon mat under natten och det räcker med nappen, man ska bara vara snabb med nappen så att han inte vaknar ordentligt. Hoppas på en lika bra natt i natt.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

låter mysgt med namnsdagspresent. ska jag försöka införa här. sen att man glömmer ibland, läääär ju hända.

ni verkar ha bra stämning kollegor emellan. kul!

jag hoppas du fick sova inatt.

2009-03-21 @ 10:19:16
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: