Lite shopping

Det blev en tur till stan igår där vi mötte upp med Linda och Martin. Det skulle shoppas lite och det jag verkligen var ute efter var en fin burk till vällingen, pappförpackningen går ju i sönder, och det hittade jag på Kränku. Det blev en lunch på McD och killarna verkade tycka det var himla skoja att titta på allt folk och även försöka charma så många det gick. Martin satt och skrattade nästan hela tiden med sina huggtänder, så söt. Efter lunchen somnade äntligen de små och det kunde shoppas lite till, en boby på rea och ett par shorts till mig (också nedsatt).

Då maten hemma var slut fick vi bege oss till Js jobb för att hämta Ica kortet och sedan åka till Maxi och handla. Nu ha jag införskaffat i en sele så Vincent kunde åka säkert i kundvagnen och jag behövde inte känna mig nervös för att han skulle trilla ut. Vincent och jag åt på kvällen hans första riktiga middag (vi åt samma mat) blodpudding och det verkade gå hem så idag ska vi prova korv och makaroner.

Vincent ville alls sova i sin säng i natt men han har sovit riktigt bra hos oss och för andra natten i rad har han inte ätit något. Tjohoo.

En liten djävul


En liten sötis

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

Ååå en fin burk. Denvill jag se. Det är väl ingen överraskning att jag gillar burkar.

Va fina dom är killarna.

2009-05-20 @ 10:53:07
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad skönt att se fler barn med "huggtänder". Frida har likadant. Ser verkligen jätte sött ut.

2009-05-20 @ 18:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: