Många fina ord

Igår var det dags för det första utvecklingssamtalet för Vincent. Ojojoj vad många fina saker de sa om honom. Efter den väldigt jobbiga inskolningen har det bara gått spikrakt upp, han är alltid glad, tyr sig till alla fröknarna, söke kontakt både med de andra barnen och fröknarna, äter bra och tycker om nästan allt. De andra barnen tycker också han är glad och han vinkar glatt åt alla föräldrar när de har lämnat sina barn. Man kan inte annat än att vara stolt över honom.
Det negativa var att han har kort tålamod och svårt att sitta still, men man är inte så fövånad över det då även hans föräldrar också har detta som sina negativa sidor. Väntar med spänning till nästa år och nästa samtal.

Valborg var det igår, men ingen brasa blev det för våran del. Vi gjorde hamburgare och pommes som vi avnjöt med stort välbehag. Jag som är konstant trött gick och la mig kl 8. Jocke tycker att jag är lite tråkig, men jag orkar inte vara vaken. Hoppas tröttheten ge med sig snart.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: